Suvi Parviainen

Espoo, Leppävaara | Vantaa, Myyrmäki | Vantaa, Tikkurila / Simonkylä
Kuva tulossa
Espoo, Leppävaara | Vantaa, Myyrmäki | Vantaa, Tikkurila / Simonkylä

Olen valmistunut puheterapeutiksi Oulun yliopistosta keväällä 2021. Urani aikana olen työskennellyt yksityisellä sektorilla tehden lähi- ja etäpuheterapiaa. Työnkuvaani on kuulunut monipuolisesti erilaisten kuntoutus- ja arviointijaksojen toteutus. Minulla on kokemusta erityisesti kielellisten vaikeuksien sekä epäselvän puheen kuntouttamisesta.

Tällä hetkellä teen lähiterapiaa Helsingissä ja sen lähikunnissa sekä lisäksi etäkuntoutusta eri puolille Suomea. Työskentelen pääasiassa alle kouluikäisten lasten kanssa.

Puheterapeuttina olen aito, empaattinen ja helposti lähestyttävä. Nautin asiakkaideni auttamisesta ja kannustamisesta kohti onnistumisia. Terapiakieleni on suomi.

Tärkeimmät lisäkoulutukset:

• Puhemotoriikan perusteet
  • Nimeäminen ja sananlöytäminen: Arviointi, kuntoutus ja vanhempien ohjaaminen
  • OPT: Assessment and Program Plan Development
  • 3-Part Treatment Plan for OPT
  • Hyväksi havaitut käytännön vinkit puheen ymmärtämisen kuntoutukseen
  • Voimavarakeskeinen terapiatyö