Koulutukset

Tutustu Äännekoulun avoimiin koulutuksiin.

Livekoulutukset

Lähikoulutus

Hei havainnoidaan lisää -syventävä koulutus

24.5.2024, Helsinki, Äännekoulun Herttoniemen toimipiste
Klo:9-16
Kouluttaja: Katja Koski

Havainnoinnin syventävässä koulutuksessa sukellamme vielä pidemmälle puhemotoriikan katsomiseen!
Tässä kokopäivän koulutuksessa keskitytään:
Puhemotoriikan havainnointiin sekä analysointiin, jolloin tiedät millainen liike estää asiakastasi tuottamaan sujuvia puheliikkeitä ja millaista liikettä olet hakemassa.
Arviointiin, jolloin löydät asiakkaan todellisen ongelman. Tämän pulman löytyminen auttaa sinua rakentamaan paremman kuntoutussuunnitelman asiakkaallesi.
Terapiaharjoituksiin ja niiden tekniseen oikeaan tuottamiseen, joten sinulla on nippu ideoita mukana, kun lähdet kotiin!

Hinta: 349 € (sis. alv)
Lähikoulutus

Havannoi, arvioi ja kuntouta epäselvä puhe

23.5.2024 Helsinki, Äännekoulun Herttoniemen toimipiste
Klo:9-16
Kouluttaja: Katja Koski

Mistä aloitetaan kuntoutus epäselvässä puheessa? Sanojen alkuäänteet uupuvat. Puheessa on paljon erilaisia fonologisia prosesseja. Mistä lähdetään liikkeelle?
Koulutuksessa opit pysähtymään katsomaan kasvojen liikettä. Saat helpon arvioinnin mukaasi, jonka perusteella opettelet tekemään terapiatavoitteet.

Tässä kokopäivän koulutuksessa keskitytään:
Kuntoutussuunnitelman laatimiseen, jolloin osaat valita oikeantasoiset harjoitukset oikeassa järjestyksessä. Näin etenet oikeassa järjestyksessä kuntoutuksessa.

Hinta: 349 € (sis. alv)

Verkkokoulutukset

Mitä kaikkien terapeuttien tulisi tietää syömisen ongelmista

Sinulle, joka tapaat syömispulmaisia lapsia harvoin, ja tunnet itsesi epävarmaksi antaessasi ohjeita asiakkaasi perheelle.

Hinta: 219.48 € (sis. alv)

Tavoitteenasettelun ABC

Hinta: 120.3 € (sis. alv)

Puhemotoriikan perusteet

Tule puhemotoriikan perusteet -kurssille, joka on tarkoitettu puheterapeuteille, jotka haluavat syventää äänteellisten taitojen kuntoutuksen taitojaan.

Hinta: 378.2 € (sis. alv)

Livekoulutukset

Vain Äännekoulun puheterapeuteille (linkki tulee Slackiin).

Verkkokoulutukset

Vain Äännekoulun puheterapeuteille.

Äännekoulun kielellisen hierarkian käyttö kuntoutuksessa

Näin teet hybriditerapiaa