Sanna Mattila

Vantaa, Myyrmäki
Kuva tulossa
Vantaa, Myyrmäki

Olen valmistunut puheterapeutiksi Helsingin yliopistosta vuonna 2021. Olen työskennellyt aiemmin noin 3 vuotta yksityisellä sektorilla Coronarialla. Minulla on kokemusta erityisesti lasten puheen, kielen ja vuorovaikutuksen pulmien kuntoutuksesta sekä etäpuheterapiasta. Minua kiinnostaa poikkitieteellisyys ja puheterapia-alan kehittäminen. Yhdistän työssäni mielelläni luovia menetelmiä ja mm. musiikkia. Olen myös opiskellut kuvallista viestintää ja graafista suunnittelua, joten terapiamateriaalien suunnittelutyökin innostaa.

• Selective mutism – Evidence based practices (Maggie Johnson), Johdatusta Restart -DCM menetelmän käyttöön lapsen änkytysterapiassa, Musiikkiterapia ja musiikin käyttö kontakti- ja vuorovaikutustaitojen kuntoutuksessa, Helpot apuvälineet puheen kuntoutuksessa, Luonteva vuorovaikutus – saavuta kuntoutuksen tavoitteet

englanti