Salli Viljanen

Espoo, Leppävaara | Helsinki, Ylä-Malmi
Kuva tulossa
Espoo, Leppävaara | Helsinki, Ylä-Malmi

Olen valmistunut puheterapeutiksi vuonna 2017. Ennen Äännekoulussa aloittamista olen työskennellyt puheterapeuttina perusterveydenhuollossa lasten parissa. Minulla on kokemusta erilaisten puheen ja kielen kehityksen sekä vuorovaikutuksen pulmien arvioimisesta ja kuntouttamisesta. Pidän lasten kanssa työskentelystä ja puheterapeuttina olen kiinnostunut erityisesti kielellisten vaikeuksien ja epäselvän puheen kuntouttamisesta. Käytän työssäni puhetta tukevia kommunikaatiokeinoja. Erityisesti kuvia ja piirtämistä. Työskentelen Kela-puheterapeuttina pääkaupunkiseudulla. Lisäksi työskentelen resurssipuheterapeuttina lähikunnassa. Teen mielelläni myös puheterapia-arvioita. Tarjoan puheterapiaa suomeksi, mutta ohjausta pystyn toteuttamaan myös englanniksi.

• Lasten äänteellisten pulmien kuntoutus
  • Havainnoi, arvioi ja kuntouta epäselvä puhe
  • Puheen ymmärtämisen kuntoutus lapsilla ja nuorilla
  • Kouluikäisten kuntoutus