Milla Lehto

Espoo, Leppävaara
Äännekoulun puheterapeutti Milla Lehto
Espoo, Leppävaara

Olen valmistunut puheterapeutiksi Helsingin yliopistosta vuonna 2011. Ennen Äännekoulussa aloittamista olen työskennellyt puheterapeuttina perusterveydenhuollossa. Verkostotyö ja moniammatillinen yhteistyö on minulle tuttua ja tärkeää. Kuntoutan mielelläni lapsia ja nuoria, joilla on haasteita kielellisessä kehityksessä, epäselvä puhe, vähän puhetta tai keinoja ilmaista itseään tai kehitysvammaisuuteen liittyviä vuorovaikutuksen ja kommunikoinnin pulmia. Käytän työssäni puhetta tukevia ja korvaavia kommunikointimenetelmiä, kuten kuvia, tukiviittomia ja piirtämistä. Minulla on kokemusta myös laajoista kuvakommunikointikansioista, puhelaitteista ja tietokonepohjaisista kommunikoinnin apuvälineistä. Tarjoan suomenkielistä KELA-puheterapiaa Espoossa ja lähikunnissa. Lähi-ihmisten ohjaus onnistuu myös englanniksi.

• Oral Placement Therapy taso II Feeding Therapy: A Sensory Motor Approach
  • Kommunikaation kolmio ja kulmakivet kuvakommunikaatiokoulutuksia

englanti