Ida Sundell

Espoo, Haukilahti
Kuva tulossa
Espoo, Haukilahti
  • Jag arbetar gärna med barn som har varierande svårigheter i tal- och språkutvecklingen och oralmotoriska svårigheter.
  • Jag erbjuder talterapi på svenska och finska främst i huvudstadsregionen och handleder vid behov föräldrar och närstående på engelska.
  • Jag har erfarenhet av att göra talterapibedömningar för barn i alla åldrar.
  • Jag använder mej av alternativ och kompletterande kommunikation som bilder, stödtecken och ritande i mitt dagliga arbete.
  • Kuntoutan mielelläni lapsia, joilla on kielen ja puheen kehitykseen sekä oraalimotoriikkaan liittyviä pulmia.
  • Tarjoan puheterapiaa suomeksi ja ruotsiksi pääasiassa pääkaupunkiseudulla. Tarvittaessa annan ohjausta myös englanniksi vanhemmille ja muille läheisille.
  • Minulla on kokemusta puheterapia-arvioinneista kaiken ikäisten lasten kanssaKäytän päivittäisessä työssäni puhetta korvaavia ja tukevia kommunikointimenetelmiä, kuten kuvia, tukiviittomia ja piirtämistä
  • Tärkeimmät lisäkoulutukset:
    • Oral Placement Therapy taso I
    • Introduction to PROMPT: Technique WorkshopPuhemotoriikan perusteet
    • Kättä pidempää – helppojen apuvälineiden käyttö puheen kuntoutuksessa
    • Sosiaalisten taitojen ja kommunikaation arvio ja tukeminen
    • Kommunikation och talterapeutisk behandling vid autismAlternativ och kompletterande kommunikation (AKK) i vardagen
    • Puheen ymmärtämisen kuntoutus lapsilla ja nuorilla

ruotsi
englanti