Anni-Liina Foudila

| Turku
Puheterapeutti Anni-Liina Foudila
| Turku

Olen valmistunut puheterapeutiksi Turun yliopistosta vuonna 2020. Ennen Äännekouluun siirtymistä työskentelin parin vuoden ajan perusterveydenhuollossa, jossa sain monipuolisesti kokemusta alle kouluikäisten ja kouluikäisten lasten puheen, kielen ja vuorovaikutuksen arvioinnista ja kuntoutuksesta. Kuntoutuksessa näen tärkeänä yhteistyön lähiympäristön kanssa ja asiakkaan vahvuuksien huomaamisen. Tällä hetkellä minua kiinnostavat mm. lasten ja nuorten kielelliset haasteet, lukemisen ja kirjoittamisen vaikeudet sekä epäselvän puheen kuntouttaminen. Toimin puheterapeuttina Turussa ja sen lähialueilla ja teen myös äännevirheiden nettiterapiaa. Terapiakieleni on suomi, mutta lähiympäristön ohjaus onnistuu myös englanniksi.

• Puhemotoriikan perusteet
  • Introduction to PROMPT