Anna Kulmala

Vantaa, Tikkurila / Simonkylä
Äännekoulun puheterapeutti Anna Kulmala
Vantaa, Tikkurila / Simonkylä

Olen valmistunut puheterapeutiksi vuonna 2005. Olen työskennellyt monenlaisten asiakasryhmien kanssa, ja vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen lisäksi minulla on kokemusta myös erikoissairaanhoidon puolelta. Eniten työkokemusta minulle on kertynyt lasten kielellisten ja puhemotoristen vaikeuksien kuntoutuksesta, liikunta- ja monivammaisten lasten kuntoutuksesta sekä lasten syömispulmien kuntoutuksesta. Puhetta tukevat ja korvaavat kommunikointimenetelmät (kuvat, tukiviittomat, puhelaitteet ja sähköiset kommunikointiohjelmat) ovat keskeinen osa työtäni. Syvennän ammattitaitoani säännöllisesti laaja-alaisella kouluttautumisella.

• Oral Placement Therapy tasot 1 ja 2
  • Apraxia – Sensory-Motor Approach to Apraxia of Speech and related Motor Speech Disorders
  • Sensory-Motor Approach to Feeding, The Get Permission Approach to Pediatric Feeding Intervention
  • Terapeijan äännesarja: Motoriikan kautta fonologisiin harjoituksiin (5 pvää)