Pirjo Seppänen

Oulu
Pirjo Seppänen, Laillistettu puheterapeutti FM
Oulu
  • Olen erikoistunut etäterapian tekemiseen ja viimeiset vuodet olen toteuttanut pelkästään etäpuheterapiaa. Digitalisaatio yhdistettynä etäkuntoutukseen mahdollistaa sen, että puheterapiakuntoutus ei ole enää riippuvainen asuinkunnasta ja on lähes kaikkien saatavilla.
  • Ennen etäterapeutiksi siirtymistä olin töissä julkisella puolella, jossa olen kuntouttanut monipuolisesti erilaisia asiakkaita niin aikuisia kuin lapsiakin.
  • Minulla on erityisen vahva osaaminen kielellisten taitojen arvioinnista.
  • Olen kuntouttanut Äännekoulun puheterapeuttina useita satoja lapsia, jolloin tiedät että lapsesi on kokeneen puheterapeutin käsissä kun tulette vastaanotolleni.
  • Osaan käyttää puhetta tukevia ja korvaavia kommunikointimenetelmiä kuten viittomia ja kansioita.
  • Tarjoan puheterapiaa suomeksi.
  • Teen etäpuheterapiaa.
  • Tärkeimmät lisäkoulutukset:
    • Useita lisäkoulutuksia liittyen erityisesti epäselvän puheen kuntouttamiseen