Etäpuheterapia

Etäpuheterapiaa voidaan toteuttaa monenlaisille asiakkaille. Se sopii aikuisille ja lapsille, ja monenlaisiin pulmiin. Meillä on ollut etäpuheterapiassa asiakkaita, joilla on epäselvä puhe, puheen ymmärtämisen ongelmia, kehitysvammaa, autisminkirjoa, äänihäiriöitä, Parkinsonin tautia ja monenlaista muuta pulmaa. Myös KELAn vaativaa lääkinnällistä kuntoutusta voidaan toteuttaa etäpuheterapiana. Etäpuheterapia edellyttää tietokonetta tai tablettitietokonetta jossa on verkkoyhteys.

Säästää aikaa

Etäterapia säästää kaikkien aikaa, kun terapia voidaan toteuttaa kotoa, eikä tarvitse matkustaa mihinkään.

Verkkoympäristö tukena

Saatte käyttöönne Äännekoulun verkkokuntoutusympäristön, johon puheterapeutti laittaa pelejä ja videoita etäterapian toteuttamisen tueksi.

Tutkitusti toimiva

Tutkimusten mukaan etäterapia toimii monenlaisten pulmien kuntouttamisessa. Äännekoulussa meillä on jatkuvasti useita satoja asiakkaita etäkuntoutuksessa ja asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä.

Haluaisitko lisätietoa palveluista tai löytää tietyn palvelun terapeutin? Voit tarkastella ammattilaistemme vapaita aikoja täältä tai olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Voit jättää myös sähköpostisi tai puhelinnumeron, niin olemme Sinuun yhteydessä!

Kyllä kiitos!